התקשרו עכשיו 097791006
0 0.00 ₪

לא הוספת עדיין מוצרים לסל הקניות שלך

משלוחים חינם כל הזמנה מעל 79 ש"ח

שאלות ותשובות

 

האם אני חייב להיות חייל כדי לרכוש באתר?
ממש לא, האתר פתוח בפני כולם ומציע ציוד מגוון לכל דורש.

איך המוצרים מגיעים ותוך כמה זמן הם יגיעו אלי?
כאשר אתם עושים הזמנה באתר קיימות בפניכם 2 אפשרויות שילוח:
1) משלוח לנק' איסוף (Pick-up) של UPS שמגיע עד 3 ימי עסקים.
2) משלוח עם שליח עד הבית שמגיע עד 2 ימי עסקים. לפרטים נוספים>>>

מה זה נק' Pick-up?
נקודות ה Pick-up הן נקודות איסוף של חברת UPS אשר פרוסות באופן נרחב ברחבי הארץ. כאשר המשלוח יגיע לנק' האיסוף תקבלו הודעת SMS  אשר תקרא לכם לאסוף את החבילה.

האם אתם עושים משלוחים הישר לבסיסים
כן, אנחנו שולחים לכל הבסיסים בארץ שנעשה על ידי שליח מיוחד, בעלות של 39 ₪.

האם יש אפשרות לאיסוף עצמי?
כן, ניתן להגיע אלינו למחסני החברה לאסוף את המשלוח לאחר יום עסקים אחד.
מומלץ להתקשר לפני לוודא שההזמנה מוכנה בטלפון: 097791006

מתי ניתן להגיע למחסן?
ניתן להגיע למחסן בימים א' עד ה' בשעות 09:00-18:00.

איפה אתם נמצאים?
המחסן נמצא בבניין ישראליפט, רחוב האופה 2, ביישוב קדימה.
אם אתם מנווטים ב WAZE יש לרשום: בניין ישראליפט.

האם יש לכם חנויות?
לא, בסיס הפעילות שלנו מתבסס על מכירות אונליין, אך ניתן להגיע לרכוש במחסני החברה בתיאום מראש.

הזמנתי וגיליתי שהמידות שהזמנתי לא מתאימות, מה עלי לעשות?
אם קיבלתם פריט שאינו מתאים לכם, מלאו את פתק ההחלפה שקיבלתם, ציינו את הפרטים ואת סיבת ההחלפה. גשו לסניף הדואר הקרוב אליכם והגישו את החבילה עם המוצרים הלא מתאימים יחד עם פתק התגוביינא שקיבלתם וצרו איתנו קשר כדי שנוכל לבצע את ההחלפה.

האם אתם מדפיסים על מוצרים בהתאמה אישית?
כן, אנחנו מדפיסים על חולצות, כובעים, חוגרונים ובעצם על כל מוצר שתרצו.
בשביל לקבל הצעת מחיר אתם מוזמנים  לשלוח אלינו מייל ביצירת קשר ונחזור אליכם. לעמוד ייצירת קשר>>>

האם אתם עושים מכירות מחלקתיות\צוותיות\קבוצתיות?
כן, אנו עורכים מכירות בכמויות לכל מוצר אשר תרצו.
על מנת שנוכל להציע לכם את המחיר הטוב ביותר שלחו אלינו מייל ביצירת הקשר עם פרטי המוצר שתרצו וכמויות, ואנו ניצור אתכם קשר לעמוד ייצירת קשר>>>

יש לי כרטיס אשראי יותר, האם זה מקנה לי הנחה?
כן, 5% הנחה על כל קניה במעמד החיוב על ידי חברת האשראי.

 קיבלתי קופון, היכן אני מזין אותו כדי לקבל את ההטבה?

בחלקו התחתון של עמוד עגלת הקניות יש חלון (מסגרת) שבו רשום "קוד קופון - הזינו קוד קופון תקף". הזינו את הקוד שברשותכם ולחצו על הכפתור "הפעל קופון", והעגלה תתעדכן בהתאם לקופון שהוזן.

שימו לב שהעגלה תתעדכן אך ורק אם אתם עומדים בקריטריונים של הקופון.

עם איזה אמצעי תשלום אני יכול לשלם?

התשלום באתר נעשה בכרטיס אשראי (מלבד דיינרס) וגם כן ניתן לשלם דרך PAYPAL.
<<<קיימת אופציה לשלם במזומן, אך לשם כך יש ליצור איתנו קשר.

 האם בטוח לקנות אצלכם?

אנחנו עובדים אך ורק עם מערכות נתשלום הבטוחות ביותר, אנחנו לעולם לא שומרים את פרטי האשראי שלך.